Min resa genom eländet

Tandborts dax



Nu är stunden kommen, dax att borsta tänderna med min kära nya turkosa tandborste och tandkrämen Glister från Amway. I lördags var jag i grann kommunen Habo och fick ta del av ett intressant affärs koncept, från Amway. www.amway.se

Men mig fick jag ett produktprov på Amways tandkräm Glister. Måste sägfa att det är en av de bästa tandkrämer jag använt, behaglig smak & man känner sig ordentligt ren i munnen!!

Kan verkligen rekomendera just denna tandkrämen!!!

Imorgon är det dax igen och fara in till tandregleringen, får se hur det går, har lite bekymmer..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Kate
skriven :

Läst lite i din blogg och tänkte se om du hade nå bilder men hittar inga. Jag gjorde käkoperation den 22mars -11 och haft ett helvete sen dess. Fick igår veta att de bästa vore om dom kunde göra om operationen så de bli rätt. Vet inte om ja vill utstå den smärtan igen. När är din operation inplanerad?

Vh

Kate