Min resa genom eländet

Deppigt värre..

är verkligen helt förstörd efter beskedet att mina framtänders rötter bara tydligen är skit, de värker & ömmar om vart annat.
Det ömmar enormt i hela min käft, Torus mandibular knölen har dessutom klonat sig & det har uppkommit en liten turi mandibular knöl på vänster sida, de jävlarna gör rejält ont..
Ska kontakta min tandläkare här i byn på tisdag för att få råd, hur jag ska göra, att gå å ha så här ont är något jag inte accepterar..

Tanken att veta att mina framtänder är skit, känns förjävligt, vissa ska tydligen behöva genomgå precis allt..
Det blir bara att bli tantalös som en ishochey spelare som kämpat sig igenom svett & blod i hela elitserien, jag kommer som jag skrivit tidigare låsa in mig i min ensamhet i huset, för att leva utan tänder kommer jag inte visa mig bland folk!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: