Min resa genom eländet

Väckt av telefon jäveln..

Sitter just nu uppe i Västerbotten i underbar midnattsol på min semester!

Fick i onsdags morse telefonsamtal från Tandregleringen, var en tandköterska som ville ändra nästa besök på Tandregleringen. Anledningen till det var att både ortodonti tandläkaren och käkkirurgen ska träffa mig igen. Tydligen är det snart dags att lägga sigbpå slaktbänken å göra sista käkoperationen, vetbinte längre vad jag ska tro har hört att under cirka 3 års tid att nästa käkoperation är på gång. Funderar på vad tandläkarna kommer att säga, tänk om de skulle säga tyvärr din käftrenovering blir alldeles för dyr så vi kan inte fortsätta renoveringen ;)
Fick även veta att de behöver ta nya avtryck igen, om de är besvärliga på den fronten ör jag likadan tillbaka, genom att bara en viss utvald person får göra avtryck mot en kostnad på 100 000 SEK per käke som jag fakturerar senare ;)

Nu ska jag fortsätta njuta av den underbara midnattssolen!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: