Min resa genom eländet

Man ska inte ropa hej

Råkade få en smäll på käften av Holger (katten) i fredags kväll när jag skulle kolla på hans OP-sår och rengöra, smällen på käften gjorde så bågen i underkäken lossnade ur fästet. Holger är en stor kille på 5,5 kg, så han är stor & stark. En gång när morsan passade honom, så försökte han rymma, då blev han rädd på något & högg henne i handen. Hennes hand blev svullen som en handboll, bidde antibiotika & en fin stelkrampsspruta för henne. det roliga var att Vårdcentralen glömde att ta betalt för morsan, dom tyckte väl på vårdcentralen att hon såg chockad & hade ont. Jag som inte hade tid med detta,, Men å andra sidan tycker jag det var bättre att Holger inte högg mig någonstans ;)
Ska ju åka till bästa kompis imorgon (lördag) & vara borta några dagar! Fortsättning följer!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: