Min resa genom eländet

Mitt skrivande..

Mitt skrivande på denna bloggen gör jag främst för min egen skull, lite dokumentation i dagboks format eller lite personlig "journalföring" ;)
Men patienter som ska genomgå käkkururgi är inne på min blogg & läser, har jag märkt, många har kontaktat mig!!.
Kanske även en & annan person som jobbar inom Tandvårds-branchen oxå, misstänker jag ;)

Innan jag själv skulle genomgå min första käkoperation googlade jag mig fram, för att söka fakta kring allt som kretsade om käkkirurgi. Jag hade turen att komma i kontakt med 2 tjejer som gjort käkoperationer, en några månader innan mig & den andra e månad innan mig. Dom hade dessutom gjort betydligt större & mer omfattande operationer än mig. Det var en bra förberedelse för mig och även minska min nervositet.
Efter min opereration så vart det lite kämpigt, med lite motgångar.
Vid nästa operation är jag ju rutinerad, då hoppas jag att det kommer gå betydligt bättre!!

Som person är jag otroligt lättsam & humoristisk, mycket av det jag skriver i bloggen är rejält lättsamt & humoristiskt.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: