Min resa genom eländet

Tiden går..

..fort när man har roligt!!

Igår var det hela 8 veckor sedan min käkoperation, då kände jag att det var på tiden att traska upp till Öron- Ögon avdelningen för att lämna en maffig chokladkartong, för att visa min uppskattning & tacksamhet.

Tyvärr var inte min favorit Undersköterska där (hon hade semester, det är man ju värd, när man gör ett sånt fantastikst bra arbete) och inte heller min favorit sjuksköterska var där (hon var ledig).

Men en annan Undersköterska fick stolt ta emot min chokladkartong, hon jobbade kvällen innan jag skulle opereras. Hon frågade när det var dags för mig att komma & hälsa på för att göra operation nr 2, vilket inte är spikat än, men om jag själv får önska skulle det få bli tidig höst.

Om en timme ska jag gå till tåget för att åka in till stan för att bli fin i håret nu till jul, min trogna frisör sedan 5 år tillbaka har varit mamma ledig. Det ska bli trevligt att träffa henne igen!!

Nu ska jag ut för att fylla på de upptinade vattenskålarna hos kaniner, märks att det är kallt nu när vattnet fryser i kaninstallet..

Det är ju mysigt när det är snö & vinter ute, men nu längtar man lite smått till våren & varma ute tävlingar med kaninerna..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 luckeboi
skriven :

Vilken blossaglögg tycker du är godast? :)