Min resa genom eländet

19 dagar efter operationen...

...och tyvärr har jag kommit flera steg tillbaka, har de senaste dagarna haft yrsel, huvudvärk, illamående, ingen matlust, extrem trötthet, värk i käken/munnen, svullnad på kinden och feber som jag fick bekräftat idag.


Alla dessa symtom beror på inflammationen i underkäkens tandkött efter visdomstandens sår, där troligen bakterirer har trängt in, i munnen finns det massviss med bakterirer så det kan lätt bli som det har blivit i mitt fall, sa min käkkirurg igår...

Idag har jag varit extremt trött, haft ont, huvudvärk & yrsel, har pakat så gått jag kunnat inför flytten. Jag har även vilat/sovit ganska mycket.

Nu ska jag krypa ner i min säng med rena ny bäddade lakan.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: