Min resa genom eländet

2 veckor sedan

Idag har jag såklart glömt att skriva att just idag gjorde jag käkoperationen för exakt 2 veckor sedan...
Dagarna har bara rusat efter operationen, jag hade det rejält kämpigt dagarna efter operationen, jag hade extremt ont & hade små blödningar.

Jag har fortfarande inte hunnit att uppdatera bloggen, dom dagarna jag låg inne, men jag lovar att det kommer när jag har tid.
Idag fick jag mobila bredbandet, som tyvärr är lite kneppigt att få igång, jag som hade hoppats att kunna användfa det i helgen.....

Imorgon är det till att gå upp relativt tidigt för 11:52 går tåget till Stockholm, det är dags för första tävlingen efter operationen & sista tävlingen innan flytten. Jag får se om folk påpekar något om mitt utseende efter operationen, tyvärr är jag fortfarande lite svullen.

Nu är det mesta ner packat, det är bara det sista som ska packas imorgon.

Jag får se om jag hinner med att blogga imorgon innan jag hoppar på tåget, annars kommer jag redan hem på lördag kväll/natt.

Hat det bra!!

Natti natti!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: