Min resa genom eländet

En rekord snabb sväng in till stan

Idag har det varit en riktigt ruggig, kall & blaskig dag..

Blev en snabb sväng in till staden Jönköping, för att lämna tillbaka stövlarna, som jag inte var helt nöjd med, de satt inte alls bra.. Att det skla vara så himla svårt att hitta ett para stövlar, som sitter bra, även om de har stl: S på skaftet............. :(

Jag vaknade även idag väldigt sent vid 12 tiden, hade svårt att sova även inatt, somnade säkert strax innan 3 tiden.. Jag får skylla på att min sömn inte kommit till rätta än efter sjukhusvistelsen, sjuksköterskor som gav mig intravenös antibiotika mitt i natten vid 1 & 2 tiden. De var äcven så omtänksamma när jag fick smärtstillande mitt i natten i form av Ketogan sprutor i magen, även intravenöst i droppkanylen, även smärtstillande tabletter & blodstillande brus mot min näseblödning.

Sedan somnade man gott när man låg på sjukhuset & blev väkt vid 6 snåret, när sjuksköterskorna kom in för att ta temp & blodtryck. Efterv det var det inte lätt att somna om, när man hörde dagpersonalen komma gåendes i korridorren för att få ropport av nattpersonalen..

Jag tror nog allt att vissa sjuksköterskor tycktre att jag var lite små jobbig som var lite gnällig, som inte var så glad åt när dem kom & väkte mig kl 6 för en febertermometers skull..

jag som sedan inte var så glad åt att äta frukost..

Tänk swedan när jag ska in om några månader för att operera underkäken, då vet personalen precis vad det handlar om när Lisa blir patient på öron- Ögon vårdavdelningen..

Nu Ska jag ta en varm dusch!!

Snart kommer SOS GUTE & sedan Lyxfällan!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: