Min resa genom eländet

Hejdå Bankeryd, tack för denna tiden, snyft..

Om en liten stund ligger jag mig i min säng för sista gången här i Bankeryd, imorgon om allt går som det ska så flyttar jag in i mitt hus!!

Idag har det varir en hektisk dag, först klippning på Klippoteket, sedan banken, mäklaren var 5 min försenad & det första han säger: Kan jag få lite kaffe....

När alla papper var på skrivna & jag hade fått dem värdefulla nycklarna, så sprang jag som en idiot för att hinna med bussen till tandregleringen. Där stod ett helt team i form av: 1 övertandläkare, 1 styck St- tandläkare, 1 tandsköterska & 1 styck studerande tandsköterska. Att det är så intressant att kolla i min är det många som har tykt genom åren. Jag ska skruva ytterliggare 3 millimeter på tandställningen tills på onsdag, då jag ska till tandregleringen nästa gång.
När jag skulle skruva på tandställningen här hemma nu ikväll, så lyckades jag slinta rejält upp i gommen, det gjorde extremt ont, klantig som jag är.

Jag misssade precis bussen, när jag kom utanför vårdcentret, så det var till att vänta 6 min på nästa buss som var tenhults bussen. jag fick även vänta ett tag på bussen hem till Bankeryd, då det är fredagen den 13:e så var naturligtvis bussen försenad över 10 min. Jag fick stå 6 frysa häcken av mig.

Väl hemma åt jag lite mat & så småning om åkte jag till huset för att tippa av lite saker.

När jag kom hem igen var jag helt svimfärdig, illamånde & jätte yr, jag kommer ingen stans just nu. jag får väl åka in akut igen på måndag om det inte blir någon förbättring..

Oj, detta sista inlägget från Bankeryd blir riktigt långt, nu ska jag packa ner datorn.
Förhoppningsvis återkommer jag redan imorgon när jag packat upp datorn i huset.

Nu ska jag sova, ska bara se vem som åker ut Idol, Reza & Eddie är inga favvisar, så det kvittar vem som åker ut..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: