Min resa genom eländet

Ingen speciell dag

Idag har jag inte så mycket att skriva, är fortfarande lite hängig, slö & små febrig.

Har inte gjort så särskilt mkt idag, jag har börjat tänka tillbaka på operationen, att jag trots allt kilarat det ganska bra ändå, trodde att det skulle vara rejält mkt kämpigare.
Vill gärna få preliminärt besked ungefär när nästa operation kan gå av stapeln, man opereras ju inte för att det är särskilt kul, utan man har ju oxå andra planer & mål i livet.

På tal om mål i livet (mina mål)
* Ha fast jobb
* Köpa bostadsrätt
* Köpa Hus
* Köpa ett större hus
* Träffa kärleken
* Skaffa barn
* Skaffa hund
* Ta körkort (ska vara klart 2010)
* Skaffa bil
* Våga göra käkoperationen
* Vidarutbilda mig (Vill ganska så snart, men till vad?)
* Åka till Thailand

Vad har ni som små eller stora mål eller planer i erat liv?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: