Min resa genom eländet

Längesedan

Hej på er allihopa!
Nu är det ett tag sedan jag skrev i min blogg, har haft fullt upp & bloggen har haft tekniskt uppehåll.

Hela 5 veckor har passerat & gått sedan käkoperationen..

I måndags var jag på tandregleringen för att sätta dit gummiband mellan tändferna i underkäken, tandläkaren var sjuk, så jag fick tid hos en trevliog assistent, hon råkade slinta så det gjorde lite ont,

I tisdags hade jag återbesökstid på käkkirurgen, röntgade där infallamtionen efter visdomstanden, vilket såg bra ut! Där var de lika trevliga som alltid!

I onsdags bar det av till Norrköping för att hämta hem mina nya pälsbollar!!

igår kom min vännina Jennie på besök hos mig, idag kom även sandra!!

Nu ska vi alla hoppa i säng för att gå upp tidigt för att åka & tävla imorgon!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: