Min resa genom eländet

Ny partner i sängen..

Innan jag kröp ner i sängen så gav jag min sega laptop ett sista försök att installera mobila bredbandet, tro det eller ej, jag lyckades!!!

Min laptop har varit med sedan 2005, den får hänga med ett tag till & tjänstgöra som surfdator enbart, om 4 månader fyller jag 25 år, då kanske man kan önska sig en nya laptop. En 10-11 tums liten laptop skulle inte vara helt fel att bära med sig i handväskan annars, men som sagt det finns andra hål jag behöver använda mina kotanter till just nu. Renovera huset bland annat!!! Man får ta en sak i sänder!!!

Är så himla glad att jag nappade på 3's superbra erbjudande, nu är hela helgen räddad, laptopen blir mitt resesällskap till Stockholm!!

Nu får det vara natti natti!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: