Min resa genom eländet

Nystart

Hej på er alla som läser min blogg!!!
Hela jag är omringad av banankartonger & blåa Ikea kassar, det tar sin lilla tid att komma iordning i huset.
Sist jag flyttade var 3½ år sedan, vilket man nästan borde göra oftare, för att "inventera", gå igenom & slänga saker man inte behöver.

Flytten hit till huset gick som på en dans, med hjälp av underbara vänner, tack till er alla.
I fredags kväll blev jag rejält konstig med hög feber, yrsel, orkeslös och enorm trötthet, som har plågat mig sedan dess.

Jag som sällan är sjuk, blir sjuk just nu, när jag inte har tid att vara sjuk.
Vad detta beror på är ev. någon infektion som kanske har kommit efter inflammationen efter visdomstanden.

Pratade även idag med käkkirurgen, dit jag ska på onsdag på återbesök.

Nu ska jag bara slappa, orkar inte ens plocka upp allt ur alla kartonger..

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: