Min resa genom eländet

Om 8 dagar

Nu börjar en ny nedräkning, om 8 dagar får jag nycklarna till "MITT HUS", jag längtar otroligt mycket!! Men samtidigt är det med gråten i halsen som man lämnar Bankeryd & min kära etta, men här kan man ju inte bo hela livet..

Det är bara det sista som återstår att packas ner i banankartonger & i blåa Ikea kassar...

Denna bloggen kommer det mer att skrivas om mitt nya hus framöver, för nu finns det inte så mycket mer att skriva om käkoperationen. Kapitel Käkoperation är snart slut & Kapitel Huset på Häggstigen börjar inom kort!!

På söndag ska jag & mor åka & kolla upp huset en sista gång innan inflyttningen fredagen den 13:e November..

Jag fundererar på hur jag ska göra med bloggandet, kanske en till blogg vid namn Huset På Häggstigen?
Någon som har några ideer eller tips, så är det hjärtligt välkommet!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: