Min resa genom eländet

Telefonjack, Nej Tack!

Idag ringde en telefon försäljare från 3 till mig, för en gångs skulle var Lisa trevlig till en telefon försäljare, vilket är extremt ovanligt...
Erbjudandet om telefonjack, nej tack! var verkligen något som passade mig!!
Hemtelefon, Bredband & Mobilt bredband till en kostnad av 269kr i månaden!! Dessutom får jag Sony Ericssons nyaste Neity mobil!!! Man har alltså en mobil som hemtelefon sistället för vanliga telefoner & då kan man ta med sig mobilen med hem numret överallt!!
Mycket bra för mig att kunna behålla mitt 036 nr till Mullsjö istället för nytt riktnummer 0392...
Så i slutet av denna veckan hoppas jag kunna hämtra ut nya mobilen & mobilt bredband i ett paket på Ica!!!

Idag råkade jag slumra till på morgonen då jag ställt klockradion för att åka till tandregleringen, så det var till att kutta upp till bussen..
På tandregleringen fick jag mycket beröm för att jag sköt skruvningen riktigt bra med tandställningen..
En överatandläkare blev inkallad till rummet för att kolla oxå på mina snygga gaddar, det verkar enligt experten som jag kan få ha trandställningen kortare tid, vilket känns som en stor lättnad!!
Fick 3 nya tider bokade, en nästa vecka till övertandläkare, för att kontrollera tandställningen, på söndag ska jag sluta skruva på den!!!
Näst nästa vecka ska jag sätta dit blåa gummiband i underkäken, veckan därefter ska räls sättas på för andra gången i mitt liv i underkäken.. det kommer bli så skönt att bli av med gluggarna efter 4:orna i underkäken..

Sedan åkte jag till fina Hemköp för veckohandling: 1 mjölk & 1 purjolök, är så dåligt med bra mataffärer inne i centrum i Jönköping...

När jag kom hem hade jag fått en paket AVI, jag var väldigt nyfiken på vad jag hade att hämta ut..

Även denna dagen har jag varit extremt trött, nu ska jag sova, jag har lite ont i överkäken, det blir att ta Tradolan & hoppa i säng!!

NATTI NATTI!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JeNnY
skriven :

jag har också skaffat det. Fick hem en avi igår, så jag ska hämta vår nya telefon idag.



Tack för tipsen! Clas Ohlsson, Rusta och Åhlens kan jag kolla på. K-rauta har ju tyvärr lagt ner här.