Min resa genom eländet

Trevligt i Stockholm

Det blev en trevlig vistelse i stockholm även om det var en visit på 27 ½ timmar!!

I fredags klev jag av tåget på centralen, åkte pendeltåg till Sollentuna.
På centralen måste jag ha blivit bestulen på min Proviva som jag hade i ytterfacket på ryggsäcken, men det kunde ju ha vartit värre.
Sedan gick jag av tåget för att hjälpa till att förberreda tävlingen tills på lördagen, vi var några få stkh.are som roades med att bygga banor tills lördagen.
Jag lämnade även av kaninerna i gamla mäss lokalerna i Sollentuna för att checka in på hotellet.
När jag kommer till Scandic fanns det inte något hotell rum bokat i mitt namn & det fanns inga lediga rum att boka heller. Så himla trist när man ville unna sig lite lyx i vardagen.
Iställer ville dem erbjuda mig en lyx svite för 1700kr per natt, jag sa att så roligt är det inte att bo på hotell & jag var grymt besviken, när man fått bekräftelse på att jag bokat ett rum..... :(

Istället fick jag sova hos underbara Josse!!!

Jag, Josse, Elli, Frida, Sara & Älva (Josses bebis) åkte en sväng till Mc donalds för att käka, alla utom jag åt, för jag hade precis ätit..

Sedan åkte vi hem till Josse för att titta på det sista ur Idol.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Louise
skriven :

Vad skönt att komma bort lite. Hoppas det gick bra på tävlingarna.

Men du, jag efterlyser lite foto på kaninerna.