Min resa genom eländet

Upp tidigt i mörra kvista

Idag blev jag väkt 6:20 av mina nya klockradio, som jag för övrigt köpte för några månader sedan.

Det var rejält kämpigt att komma upp, stressade i mig rostade mackor & drack thee i termos mugg på vägen, lite svårt att dricka varm dryck, när man går fort.
jag var verkligen stressad, i första stunden är man jätte stressad för att man tror att man är sent ute, sedan visar det sig att man är ute i värsta goda tiden.
Nu när man flyttat ut på "landet" får man vara mera nogrann så att man hinner iväg till tåg & bussar, för dom går inte så särskilt ofta.
Iallafall så skulle jag på återbesök på käkkirurgen, även fortsatt sjukskriven denna veckan oxå.

Efter besöket på sjukhuset så bar det av till Coop, kollade in om dem hade några fina tapeter, finns en rulle med ljusgrå medaljonger med vit bakgrund, skulle vara fint i gästrummet.
Sedan besöktes Ikea, blev köp som bestiklådor, teskedar, ljus m.m
Sedan Claes Olhsson, där jag skulle lämna tillbaka en sak, där snubblade jag över dagens fynd, gardin stänger till mitt sov rum & gästrummet.

Nu ska jag sova!!

Inte för att vara tjatig imorgon är det 4 veckor sedan jag opererades, jag minns det som igår, natten innan som jag låg inlagd då jag inte kunde sova & var jävlight nervös...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: