Min resa genom eländet

En veckas sedan

Idag är det en veckas sedan jag gjorde min käkoperation, dagarna har gått fort trots lite motgångar.

Idag har jag varit ganska yr, pga av morfinet jag äter mot smärtan som jag forfarande har, vill inte få så jävla ont igen som jag hade i söndags/måndags.

Jag kämpade mig alla fall in trill stan på några ärrenden, köpt kaninmat, Nätverkskabel, USB-kabel, 2st fina lysande julkulor på Claes Ohlson.
Blev även en sväng till Ica maxi, där fick jag ett nytt moppsett av Mor, Weledas rosa bandet mopp & hink..

Idag har jag fått i mig lite Pasta med Lax, som jag mosade med gaffeln.

Imorgon ska jag på återbesök hos tandläkaren, för att ta bort stygnen, hoppas verkligen att de tycker att det ser fint ut!!

Efter tandläkaren har jag tänkt att åka hem en sväng för att vila, sedan bär det in till stan i igen för att hämta min nya kanin pojke!!!

Nu ska jag krypa ner i min säng, GOD NATT!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: