Min resa genom eländet

Jävligt trött

har inte gjort så mkt idag, blev väkt av telefonen 11 mamma som ville komma & fika..

Idag var tok Nevele ute i rasthagen här för första gången, spralligare kanin får man leta efter som gör glädje skutt stup i ett..

Sedan blev det en promenix hem från Hantverksmässan på Vidablick, dit jag följde med mamma, hade med kameran, men var lite grått & trist för att få fina bilder.. Får se om det kan bli en foto promenix någon annan dag..

Sedan bar det hem får att ha så skoj & städa  kaninburar..

Har legat i soffan tittat på körslaget & idag blev det minsann mosad Tacopaj!!

Innan jag blir allt för trött ska jag borsta tänder, skölja munnen & skruva på tandställningen....

Ska läsa lite tidningar & läsa min bok nu i sängen, finns för fan inget vettigt att kolla på TV:en...

GOD AFTON!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: