Min resa genom eländet

Kanske dags??

Något som inte drabbat mig på sisådär över 3 år tror jag håller på att drabba mig...

En helt vanlig förkyldning, skulle väl vara otur att drabbas av att vara förkyld nu..

Jag överdriver inte att jag inte varit förkyld på över 3 år..

Nu ska jag se på förhandvisningen av Wallander - Prästen!!

Imorgon är jag ledig, ska på möte i stan, hämta mitt ID, till Blomsterlandet, A6, hämta flyttkartonger!!

Ju föresten igår hade jag nytt besöksrekord 65 besök!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Louise
skriven :

Ja, fy då om du ska bli förkyld lagom till operationen. Jag håller tummarna, att det går över. Men var å varannan människa är ju snorig nu. Själv har jag huvudvärk plus att jag fryser.

Ja ha ja nu vet du det.

Kram