Min resa genom eländet

Om 14 dagar..

kommer jag att ha infunnit mig på öron/ögon vårdavdelningen vid den här tiden, jag kommer säkert ligga sömnlös natten innan, för att jag kommer vara nervös som bara den..
Men det kommer att vara skönare att bli inlagd kvällen innan, istället för att kliva upp jätte tidigt på morronkvisten.

Om jag fattat det rätt så kommer jag få antibiotika intravenöst kvällen innan operationen..

Något som jag inte skrev i måndags var den "trevliga öv eraskningen jag fick i på sjukhuset..
Jag kommer att få genomgå ytterligare en operation om 6-12 månader i underkäken, som kommer vara mer omfattande & större...



Igår var jag ju i Ullared, var så trött igår så det blev inget bloggande.
Köpte en del saker:
  • Vit Snurre Sprätt huvtröja
  • En jacka
  • En klänning
  • En vit/svart randig top, med slejf i armen
  • Titan resväska
  • Hallmata
  • The silar
  • Hårfärg
  • Klockradio
  • Dedoranter
  • Bok: Emma Mias Dotter
  • Frisör sax
  • Nagelklippare
Och även andra saker

Idag har jag tvättat i tvättstugan, skulle göra bearnaisesås till middag, upptäkte när jag kom hem från Ica att jag inte hade huvudingrediensen Dragon....

Nu ska jag hoppa in i duschen
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jennie
skriven :

Låter som en rejäl överaskning du fick där om en ytterliggare op.. Men det fixar du galant!! Låter oxå som du hade en bra dag i Ullared!! Kram