Min resa genom eländet

Tisdag 27/10, hemgång nr 2!

Natten som var sov jag ganska hyffsat, på ronden var öron-näsa-hals läkarna inne, blodproverna från igår var inget oroväckande. Blev näst intill utskälld av en av läkarna som undrade hur jag kunde stå och borsta tänderna, då jag har så ont. Men han fattande ju tydligen inte uttrycket, om man vill bli fin får man lida pin. Den ända förändringen var att jag skulle få Tradolan utskrivet istället för Dexofen som är lite starkare. Fick även reda på att jag skulle bli utskriven då Tradolan hjälpt mot smärtan. Blev vila innan jag hade samlat mian krafter till att ta en dusch.
Fick vänta ett bra tag innan jag kunde åka hem, de hade glömt bort mig att ge mig receptet på Tradolan.
Efter en stund kom Karl & hans kollega in med receptet och förklarade att jag varken fick köra bil, åka moped eller cykla när jag äter tradolan. För mig var det inte så svårt att avstå från att använda de 3 färdsätten, då jag saknar körkort, inte har mopet & det är punka på cykeln.

Tills slut kunde jag flytta ut från avdelningen för denna gången & åka hem med mamma om kommit för att hämta mig.

Det var mycket skönt att komma hem, mamma var hjälpsam och gav kaninerna mat & vatten!

Sedan blev det tidigt sänggående för att jag var så trött!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: