Min resa genom eländet

25 dagar kvar....

.........är det till operationen idag, jag börjar bli lite nervös...

Jag börjar bli allvarligt trött på dem som tror att jag ska göra någon sorts plastik operation, det ska jag verkligen inte. Tänk om folk kunde sköta sig själv & skita i andra..
Min käkoperation har jag valt att göra för jag har svårt att äta vissa saker & jag har huvudvärk.
Det är inte alla som är starka nog eller har mod till att göra en stor omfattande käkoperation.

Jag har redan börjat packa en väska till sjukhuset, än så länge har den följande innehåll:
2 par mysbyxor'
2 t-shirtar
4 par strumpor
5 par trosor (vägrar låna landstings trosor)

Vad kan man mer behöva på sjukan?

Ska även packa ner en bok senare.

Idag blev det en sväng till Lager 157, fanns inga kläder i min smak, blev 3 par hörlurar från WESC, för det behövde jag införskaffa!!

Nästa vecka ska jag spela mäklare & ha visning på min lägenhet, hoppas verkligen kunna sälja den privat, för att slippa arvode till mäklare, behöver verkligen pengar till annat.

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 marléne
skriven :

jag ska också göra en liknande operation i början av november. =)

2 Lisa
skriven :

Ok, hoppas att det går bra för dig med. Ska du oxå opereras för öppet bett??

Hör gärna av dig om du vill veta mer detaljer