Min resa genom eländet

33 dagar

Idag är det 33 dagar kvar till min operation, får be om ursäkt för att jag inte har skrivit på länge här på bloggen..

det har inte hänt så mycket, jo föresten det har det ju....

Dagen som jag inte trodde skulle komma, har kommit!!!

Förra helgen var jag på visning på 2 hus,  ett radhus & ett parhus.
Båda var jätte fina, det är verkligen rätt i tiden & köpa hus i den här lågkonjunkturen
Parhuset blev jag lite mer förtjust i, det var lite små fix att göra: tapetsering, målning & byta tak i förådet.
Utgångspriset var 395 000 kr & mitt vinnande bud är 370 000!!
Jag har tittat på liknande hus innan, som har haft betydligt högre pris..

Så jag har redan börjat att packa grejor nu!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ankan
skriven :

Grattis!! :)



Vart ligger det nånstans? Och hur stort är det?!



Helt galet att man kan få ett parhus för 370 000! Här skulle det kosta typ 3 miljoner. :S

2 Lisa
skriven :

Huset ligger i Mullsjö 2,5 mil nordväst om Jönköping, 2mil från där jag bor nu.. (2 tågstationer efter eller 2 stationer innan, beror på var man åker ifrån)

Täbban är ju Täbban, huspriserna i Mullsjö är på väg upp dem oxå, så jag hoppas kunna bo där ett tag & tjäna rejält den dagen jag säljer.



Det känns otroligt skönt att få betydligt större och dessutom bo mycket billagare än i en större lägenhet. Jag kommer sakna min "Åkra" (min etta) första lägenheten kommer man säkert alltid minnas)



Då får ta & komma på besök med Sanna eller någon annan stkh:are!!