Min resa genom eländet

God natt eller god morgon??

Det väljer man själv, jag hade rejäl sovmorgon idag, först vaknade jag värsta tidigt, sedan somnade jag om & vaknade vid 14 tiden. Det var otroligt skönt att bli ordentligt utsövd, jag vaknade inte ens av att posten kom...

Man blir lite yrkes skadad när man har ett jobb med oregelbundna tider..

Idag är det 21 ½ dagar kvar till min operation, jag börjar bli nervös, kommer inte fatta att jag ska opereras för en jag rullas på sängen till operationen.

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon blir det några ärenden på stan Ikea, Blomsterlandet, vad jag köper får ni se imorgon.

Jag funderar på att köpa en ny ixus kamera, funderar på ixus 1000is, men det blir svårt att välja färg, den finns i silver, guld, svart & röd. Jag har haft en del silverfärade kameror (3st). Funderar på att köpa den svarta eller guld färgade, får se om jag kanske kommer hem med en ny kamera imorgon..

Funderar på att köpa denna ixus 1000 is
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: