Min resa genom eländet

Jag= tjock?

Ibland är facebook bara för mkt, enligt ett test på typ 5 frågor så blir mitt resultat Ganska tjock, är så himla sjukt, inte konstigt att tonäringar är så utseende fixerade.
Jag har dragit en vinst lott, i våran släkt är man lång & ganska slank, jag har ett BMI på 17, jag äter relativt nyttigt & rör på mig relativt..

Idag har jag varit ute & gått med kaninerna i skogen på förmiddagen, sedan på eftermiddagen kom det ruskiga höstvädret tillbaka. Pontus var hur mysig som helst, han gjorde massa glädje skutt..

Jag har precis tonat håret, trivs att vara mörkbrun i håret ännu mer nu när hösten börjar komma..

Nu ska jag sova.

Har haft för jävlig värk idag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 JeNnY
skriven :

tackar! :) nu har jag ryckt bort alla lappar så nu blir dem kvar ;)