Min resa genom eländet

LÖNING!

Idag kom dagen som man alltid ser fram emot varge månad: Löningsdagen!!

Idag blev det sovmorgon till halv elva, för att ta bussen in till staden, för ett klipp besök hos Elin på Klippoteket, det blev bara toppning, klippa upp/tunna ut & en skön schamponering med extrem skön massage!!
Det var mitt första besök hos Elin, har gått hos Emelie innan, som nu är mammaledig. Så Elin är nu mera min vikarierande frisör tills Emelie kommer tillbaka.
Elin var väldigt trevlig & väldigt duktig, mitt omdömme blir MVG.

Sedan var jag faktiskt hungrig så det blev en halv Baugett på Mackmackeriet med god tonfisk röra!!

Jag kickade även runt på en ny parkas till vintern, fanns en fin på ONCE, men den passade inte min kroppsfigur, så jag får leta vidare.

Sedan ringde min mor för att hon hade hittat en ny jacka till sig själv på Intersport, det var 100kr rabatt om man hade klubbkort, så hon ville låna mitt, för hon har inget eget.

Sedan brummade vi iväg till Media Markt, där jag beställde en ny TV, en Philips LCD på 47 tum, i huset vill jag ha en TV både i vardagsrummet & i mitt sovrum. Mitt mottå är om man ska köpa nåt, så ska man köpa något rejält!!

På hemvägen stannade vi även på Ica Maxi, där jag köpte lite mat, idag inhandlade jag även ett par stödstrumpor, otroligt skönt, när man har ont i benen!! Kanske lite tant varning??

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: