Min resa genom eländet

Ont

Nu är jag hemma efter att ha gjort lite ärenden på stan, gick en rejäl promenad hem, då bussarna gick kass..

Jag har fått rejält ont i ryggen efter att jag i söndags halkade i trappen & gjorde en rejäl vurpa säkert 10 trappsteg ner), det resulterade i ett extremt stort blå märke på högra överarmen, även blåmärke på skinkorna & ryggen..
Har fått riktigt huggande smärta i ryggen, har haft rejält ont i natt.
Köpte Voltaren på apoteket innan, som jag ska ta mot smärtan..
Man kanske borde åka till akuten & kolla upp min onda rygg..

Idag blev jag för övrigt väkt av telefonen 8:16, var från käkkirurgen, var faktikst min gamla barndoms kompis mamma som ringde, som jobbar där, alltid tryggt när man är lite kändis.
Men iallafall ska jag till Ryhov (sjukhuset) 5 Oktober kl 9:00 för att träffa narkos läkare, käkkirurgen, göra olika kontroller, undersökningar, säkert ta blodprover & "skrivas in". Jag skulle räkna med att det kunde ta hela förmiddagen..
Lite roligt var att jag drömde att jag var på käkkirurgen när telefonen ringde....

Tiden går fort idag är det 28 dagar kvar till operationen..

Nu ska jag greja lite här..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: