Min resa genom eländet

Sov så gött

Idag har jag varit förjävligt trött, haft rejäl värk, men imorgon ska jag ju till läkaren, så hoppas att det kan hända lite saker så jag slipper ha så jävlig värk.

Idag var jag in till stor staden igen för ärenden, på bussen stötte jag på Göran, min älsklings lärare för alltid, som var min klassföreståndare på gymnasiet. Det var otroligt kul att träffa på honom efter 4 ½ år sedan när jag tog studenten. Han var den personen som gjorde att jag orkade kämpa mig igenom gymnasiet med betyg i medel klass.
Jag var extremt skoltrött under stort sett stora delar av gymnasie tiden, men jag lyckades!!!!

Att få jobb efter gymnasiet var inga som helst problem, men nu känner jag att jag vill plugga vidare, till våren kommer jag förhoppnings vis söka in på Polisutbildningen eller Sjuksköterske programmet.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: