Min resa genom eländet

Tjena Bloggen

Dagen började med att jag insåg att jag var tvungen att vara i stan 20 min tidigare på läkarmottagningen, det man inte har i huvudet, får man ha i benen som jag brukar säga.
Så jag fick åka med bussen 45 min tidigare hemmifrån.

Farbror doktorn klämde & kände på mina sexiga ben, han skrev en remis till MR (magnet röntgen) och blir även fortsatt sjukskriven.........

Inne i stan köpte jag på min lite vitaminer, c-vitamin brus & vitaminer för vegetarianer.

Nu har jag precis ätit Tacos, hade ovanligt mycket ingredienser till det hemma, men det blev en snabb cykel tur till Ica för att handla isbergs sallad för 4,36:-. Jag har förmåga att aldrig ha kontanter på mig, men jag sparade iallafall 14 öre på att betala med kort..

Just nu skriver jag ju såklart här på bloggen och ser/lyssnar på Efterlyst, det börjar hetta till nu när tv sesången börjar.
Imorgon börjar ju även Lyxfällan (Charlie är faktiskt lite söt <3 )
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: