Min resa genom eländet

Åter igen ett akut besök..

Ringde tandregleringen idag på morgonen, men då var deras telefon avstängd för att de hade konferans, även dem är ju värda att få ha personal möten & få äta goda kakor.. :)

Jag ringde igen efter lunch & fick en akut tid tio i fyra, fick bita på ett prasligt papper, slipa lite på tänderna/fästerna & ta några röntgenbilder.

Då mitt bett är väldigt dåligt, anbart 6:orna har kontakt med varandra när jag biter ihop.

Tandläkaren sa att mina käkmuskler var överbelastade på grund av mitt käkställningsfel, tandläkaren ordinerade att jag skulle slappna av mer i käkarna & ta värktablett vid behov.

Om det inte blir bättre innan helgen skulle jag höra av mig, det känns tryggt!! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: