Min resa genom eländet

100:e inlägget

Igår som sagt fick jag en akut tid på tandregleringen, de är verkligen kanonbra på att fixa fram tider som mer passar mig, vilket jag uppskattar, då det gäller att passa in med jobb & tågtider..
Personalen på tandregleringen i Jönköping är verkligen rätt personer till att jobba där!!

Väl när jag ringde så beklagade jag mig lite att tyvärr är det dags igen nu, för något har lossnat & jag sa att jag kände mig så dum när jag ringde..
Tandskäterskan som jag prtade med sa att jag absolut inte skulle känna mig dum eller till besvär..

Att sätta dit en ny brakets tog bara enbart cirka 15 min, trots att hon som gjorde det, fick ta bort första braketsen som hon satte dit lite fel..

tydligen har de på på tandregleringen haft problem med sina Blästerspetsar, som kan göra att 2 av mina brakets i underkäken har lossnat på kort tid..

Tänk på 90-talet när man hade räls för första gången var man verkligen inte aktsam eller försiktig, då åt man olämpliga kolor m.m, då var man verkligen ung & dum...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: