Min resa genom eländet

Trevliga dagar i huvudstan....



Som årlig tradition har jag varge år att resa upp till stockholm några dagar efter nyår, så även iår. För 9:e året irad blev det att tävla kaninisarna på husdjursmässsan som de seaste 2 åren ägt rum på Kista mässan, dessförinnan på gamla Sollentuna mässan.

Det blev även trevlig vistelse på stan, mest på Östermalm & vid stureplan.

Lyckades knäppa av denna bilden vid stureplan, det snöade, vilket resulterade i att bilden blev väldigt lyckad när man ser  att snöflingorna blev väldigt vackra!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jenny
skriven :

Sv: Åh, tack för peppningen! Jag har varit väldigt skeptisk mot käkoperationen, eftersom hon sa att min ansiktsform kan ändras(!!). Blev din ansiktsform annorlunda?

Jag vill verkligen kunna bita ihop, det skulle vara jätteskönt!



Tacksam för svar :)