Min resa genom eländet

Lindesberg nästa..

Nu kommer ett väldigt unikt inlägg, som nämligen inte handlar om min käft..
det kan ju vara lite trevligt att läsa något annat emllan åt oxå..

om 1 timme & 20 minuter sitter jag på tåget som ska ta mig till Lindesberg.
Vad jag ska göra där är nästan en tradition vid det här laget förutom förra året då jag var hemma med sjuk kanin.
det är altså Bergslagstrofen, en av sveriges största kaninhoppnings tävlingar.

med mig har jag 6 kaniner, Wilse, Ina, Pontus, Nevele, Rocky & Alvin, jag har inga som helst förväntningaer om hur det kommer att gå, då det är stenhård konkurrans om att knippa placering (pinne).

Nu sitter jag & mumsar spagetti med qournsås, dricker en sval Loka (päron) till..

jag hoppas 6 hoppas att regnet kan hålla sig borta då jag ska gå ner till tåget, man brukar nämligen bli dygnsur ändå, när men är lite små stressad..

Jag ska inte släppa med mig min dator på resan för att jag har pakning så det räker ändå, jag får helt enkelt klara mig utan dator i helgen, hoppas bara att abstinens inte blir allt för stor..

Vi ses & höres!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: