Min resa genom eländet

Lite svårigheter...

..med att tugga i mig en tonfisk baguette till kvälsmat som jag köpte med mig hem från mackmakeriet..

Normalt sett har jag stora poblem med att tugga en baguette, då jag inte kan bita av ordentligt, nu är det destå betydligt svårare efter som att det ömmar i underkäken, då rälsen "spåret" sattes dit i förr går..
Det tog mig hela ½ timme att tugga i mig en halva, den andra halvan får det bli till frukost imorgon..

Idag var jag ju på akut besök på tandregleringen, min favvo ortodontiassistent satte en ny brakets "plutt" på en
2:a i underkäken, det fixade hon gallant!!

Sedan blev det en promenix till A6, där jag inhandlade ansiktskräm, maskara, det behövde jag verkligen!!!

Efter det åkte jag till Ica Maxi & handlade lite smått & gott, bland annat marabou's nya vita choklad "Vinter vit", den var verkligen kanon god, lite stora bitar kanske & lite hård.. men man får suga på chokladen och bryta den i mindre bitar.. Annars var den kanon god & jag rekomenderar mina kära läsare att köpa den nästa gång ni är i en affär!!

Tyväär funkar det inte att ladda upp bilder nu i afton..............


GOD NATT!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: