Min resa genom eländet

Dagen efter..

.. besöket på Tandregleringen, så skriver jag några rader nu..

Kom precis i tid in i väntrummet, han inte ens läsa Jönköpings posten, då min kära ortodontiassistent ropade in mig....

Fick höra att tandläkaren gett henne instruktioner på vad hon skulle göra i min käft, så då skojade jag att det var bäst att göra som högsta chefen sagt ;)

Båden byttes i överkäken bytes, samt att en ståltråd i överkäken, som ska dra ihop några tänder, bågen i underkäken fick sitta kvar, men när bågen i underkäken skulle skulle sättas på plats lossnade i brackets, så denna gången var det direkt inte mitt fel att en brackets lossnade ;)

Tyvärr fanns inte turkosa gummilegaturer, det var lite av en besvikelse,  så det blev blå metalick istället..

Fick med mig en liten överaskning hem, so jag ska avslöja här på bloggen inom kort!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: