Min resa genom eländet

Här ligger jag..... På soffan och har gjor...

Här ligger jag..... På soffan och har gjort det sedan i torsdags pga feber och en dunder förkylning. Jag kände mig rejält konstig i onsdags kväll när jag hade kommit hem från tävlingen i Anderstorp. En tävling som även denna gång gick otroligt bra! Har allvarligt talat ej känt mig så här däckad sedan min käkoperation förra hösten. Hoppas att jag kan krya på mig och bli bättre tills på onsdag då jag tuffar iväg med tåget upp till Stockholm. Får bara hoppas att tåget inte brakar in i något bara..... Nää nu ska jag fortsätta att vila huvudet på kudden. Ha en trevlig fortsättning på nya året, något som jag knappt är medveten om att det har blivit......

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: