Min resa genom eländet

Läges rapport

Sist jag skrev mådde jag inte alls bra, hade feber & var super förkyld, nyårsafton och att det är nytt år har jag inte märkt så mkt av, då jag sov bort hela dagen och även några dagar in på året..

men så nu i tisdags bar det av till vårdcentralen, där jag fick Kåvepinin utskrivet mot bihåleinflammation, tyvärr har det inte hjälpt så mkt, har fortfrande rejält ont i ansiktet där alla bihålor sitter, samt stel i nacken, har feber och jätte trött.
Får bli att ringa vårdcentralen på måndag igen, får se vad de vill göra med mig.....

Tyvärr fick jag ställa in min Stockholms resa, då jag inte riktigt var i skick till att resa, jag som verkligen sett fram emot att fara upp igen, hade rejäl Stockholms abstinens, men hoppas kunna åka upp på en shopping resa inom kort!!

Nu ska jag dejta kudden!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: