Min resa genom eländet

Jag lever..

Vart ett tag sedan jag skrev några rader..

Händer nämligen inte så värst möe med skrotet (tandställningen) i käften just nu.

Sedan sist har jag även varit hos min vanliga tandläkare på Tandhälsan här i Mullsjö, ett besök som jag skjuttit upp några gånger..
När jag flyttade till Mullsjö valde jag att byta tandläkare, vart väldigt trött på Folktandvården där jag gick i bankeryd, ny personal ofta och har även råkat träffa på en klantig tandläkare även där, som spruttade vatten närmare 5 gånger i mitt fejs..
Men tandhygienisten tyckte jag var en påläst patient, som visste vad jag gjort i hela min käft med tänder och allt.

Senaste besöket på tandregleringen gick fort och smidigt, råkade få lätt näsblödning när jag borstade tänderna precis innan. Det enda som fixades var att byta gummiligaturer till svarta, var ju så grymt fint med turkosa när jag hade det för ett tag sedan..

Min tandläkare ska sluta jobba på tandregleringen i Jkpg, så ska få en nya tandläkare med mycket erfarenhet..

Men det värsta av allt är att min kommande käkoperation kan komma att ske se sent som i början på nästa år...

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: