Min resa genom eländet

Semester..

Mitt bloggande om tandreglering & min kommande andra käkoperation, kommer att ta lite semester ett tag fram över.. Finns helt enkelt inte så möe att skriva om min käft helt enkelt.
Motivationen till att blogga har dessutom minskat från min sida den senaste tiden, denna bloggen var ju tänkt att bara handla om min käkoperation som jag gjorde 22 Oktober 2011, med allt som hör den till, med möe tandreglering. Att blogga om mitt övriga privatliv och lämna ut mig är inget som jag är intresserad av att göra.
Just nu händer det inte så möe i min käft, skrotet (rälsen/tandställningen) ska bara göra lite fin justeringar.. Andra och sista käkoperation hoppas jag kommer äga rum i början av 2012, om allt går som det ska, peppar, peppar..

Ha det så bra alla mina blogg läsare, hoppas ni får en lagom varm & regnig sommar, lagom är alltid bäst!!

Lovar att skriva några rader efter nästa besök på tandregleringen 8/9 Juli!!




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 ROXANNA - kamp efter cancern
skriven :

tack så mycket snällt sagt av dig :)