Min resa genom eländet

2 år passerat

Som ni märker är jag grymt dålig på att blogga nu för tiden. Skulle blogga förra helgen egentligen, men har haft grymt mycket att göra. Så nu kommer det ett litet inlägg. Lördagen 22 Oktober vart det på dagen hela 2 år sedan jag gjorde min första käkoperation, dagen firades med att jobba. Många har frågat mig hur jag känner för att göra en sista käkoperation nästa år, när första operationen gick som den gick. Jag är en person som har ganska otur med saker ock ting, vid många situatiner tänker jag oftast detta kommer gå skit, då blir man inte så besviken om det går dåligt. Som person är jag ganska stark och enormt ironisk, det är en stor fördel. Men något jag inte vill uppleva igen är att ha så ont som jag hade sist i samband med käkoperationen.. jag ska jag sluta mina blå & dejta mina 10 kuddar i min säng.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: