Min resa genom eländet

Käften ur led...

Så som jag skrattar på söndag kvällar framför TV'n nu när fantastiskt roliga Gustavsson 3 tr, har börjats sändas på TV4, så är det inte konstigt att min käft eller rättare sagt käken hoppar ur led..
Men tänk vad ont det måste göra om ens käke hoppar ur led..

På tal om saker som gör ont, så har hypokondrsika Lisa ganska ont i vaden, vet inte riktigt vad som hänt, får ju en hel del sparkar på jobbet, är ganska krävande & tungt arbeta jag har, som Undersköterska på demensboende, men jag ska inte klaga.. man kan inte rå över sin sjukdom, ibland är man helt enkelt på fel plats vid fel tillfälle..
Hoppas verkligen att mitt onda ben kan krya på sig att att få krypa ner i sängen.

Imorgon (läs idag, klockan är ganska mycket nu, så blir att man går och lägger sig när en ny dag har börjat) så är det åter dags att åka 8 trappor upp i någon av de 3 hissarna på tandregleringen, känns som det inte var länge sedan sist jag var där, men tiden går ju fort när man har roligt!!
Det blir lite fix med renoverings objektet (min käft) röntgen, nya avtryck, byta plats på en brackets & som vanligt lite funderingar & frågar till tandläkaren.

Nää nu gott folk, ska jag dejta någon av de 7 utvalda kuddarna i min king size säng.
Så God natt eller God morgon, välj själva!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: